8:53 صباحًا السبت 25 مارس، 2017

احلي كلام الش بنات

احلي كلام الشَ بنات

صوره احلي كلام الش بنات

طنشَ حِمير تعيشَ اميراحلى
خاليك فِي كوزك لحد امانعوزك

خاليك فِي برميلك لحد اما ننديلك

اي هبل فِي جبل واي خلل فِي الملل باضحك
في جماجم وعفاريت بتهاجم

صوره احلي كلام الش بنات

تصبحوا علي خير تقوموا قطه مِن غَير ديل

بلا حِب بلا نيله حِيآة كده جميله

بطلنا نصاحب عيال عشان فِي وقْت الشده بيبقوا شَمال
بطلنا نصاحب عاهات عشان وقْت الشده بيكونزا بنات
وقال علي راي المثل تنسخط جزمه برباط يالي تقول ارتباط

http://www.asa7bey.com/wp-content/uploads/2014/08/1689790_770117119685113_1258657136_n.jpg

http://vb.elmstba.com/imgcache/almastba.com_1453208174_268.png

  • احلى كلام للبنات
  • احلي صور الش للبنات
  • صوربنات شماك
  • كلام عن بنات
290 مشاهدة
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

احلي كلام الش بنات